K-LINK - Bukti Memberi Keyakinan

Friday, May 19, 2006

TESTIMONIAL 3

Lokasi : Desa Sungai Dulang, Rengit, Batu Pahat
Penyakit : Barah Payu Dara, Kaki Bengkak dan bersisik


Produk : Gamat Vita Plus, Liquid Chlorophyil BAE, Beta-Gamat Emulsion



Puan Kalsiah Hj Ismail menhidap penyakit barah payu dara pada awal tahun 2003. Pada peringkat awalnya, beliau hanya mengalami masalah keras di payu dara sebelah kanannya, tetapi lama kelamaan terdapat bonjolan daging yang mengeluarkan nanah dan berbau busuk serta keadaan badannya yang lemah dan tidak mampubergerak. Telah banyak rawatan dibuat sama ada secara tradisional dan moden sehingga pihak hospital menyarankan beliau melakukan pembedahan membuang payu dara tersebut, tetapi beliau enggan melakukannya.


Keadaannya bertambah teruk, sehingga pada awal Mei 2003, beliau telah diperkenalkan dengan produk K-Link. Pada awal penggunaan, terdapat pengeluaran nanah dan darah yang amat banyak serta berbau busuk. Keadaan ini berlanjutan selama seminggu.


Setelah 10 hari pengambilan produk tersebut sebanyak 4 kali sehari, terdapat tanda-tanda penyembuhan di mana peringkat awal, bias pada bahagian bonjolan daging telah hilang dan kini bonjolan tersebut telah mengecut. Beliau juga sudah mampu duduk tanpa dibantu. Di samping itu, kakinya yang membengkak dan bersisik telah pulih dengan hanya menyapu Gamat Vita Gel sebanyak 4 kali selama seminggu.


Beliau juga mampu menggerakkan dan mengangkat tangan kanannya yang sebelum ini tidak mampu digerakkan walaupun sedikit. Selera makannya bertambah baik dan tidurnya juga lena seperti yang dijelaskan oleh anaknya.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home